Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

    Jednakże, aby ułatwić proces odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go skanem/zdjęciem na kontakt@avocadostyle.pl wraz z numerem konta do zwrotu lub wysłać go wraz z towarem na podany adres.

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej i wysłać zwracany produkt listem poleconym (aby mieć numer listu przewozowego, w razie potrzeby).

    Jeżeli zależy Ci na szybszym dostarczeniu paczki zalecamy wykorzystanie usługi Paczka+. Różnica jest taka, że list polecony jest zawsze awizowany (zbyt duży gabaryt) i odbieramy go z poczty 2 razy w tygodniu, a w usłudze Paczka+ kurier przynosi zwrot / wymianę bezpośrednio do biura.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Kupiłam/em za duży/mały produkt. Co teraz?

    Proponujemy wymianę produktu na większy/mniejszy. Więcej informacji na temat wymiany rozmiaru znajdziesz w zakładce Pomoc ->Zwrot/Wymiana lub na TEJ stronie.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, jednakże staramy się, żeby odzwierciedlała realne wymiary produktu w stu procentach!

    Rozmiary różnią się w zalężności od producenta, dlatego prosimy nie wybierać tego samego rozmiaru dwóch produktów, tylko dlatego, że w jednym pasuje. Prosimy o sprawdzanie tabelki rozmiarów przy każdym produkcie osobno.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub na czacie. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt lub wymienić go na inny rozmiar!

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo, telefonicznie lub na czacie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jeśli wybrałeś/aś przelew tradycyjny, prosimy o wysłanie pieniędzy na numer konta podany w pierwszym mailu, który dostałeś/aś od Nas. Jeżeli nie możesz znaleźć numeru konta prosimy o kontakt z nami poprzez maila lub czat.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka zza pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tego samego dnia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

    Prosimy również zamieścić w notatce informację, na kiedy dana przesyłka musi zostać dostarczona.

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest zależny od producenta. Większość produktów dostępna jest od ręki i wysyłane są tego tego samego, lub kolejnego dnia.

    Niektóre produkty robione są indywidualnie na zamówienie i okres realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Aby pomóc Ci z określeniem ile będziesz czekał/a na dany produkt, przygotowaliśmy specjalną tabelkę z okresem realizacji, którą znajdziesz TUTAJ.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

    W takiej pilnej sytuacji, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem (czat, telefon), który określi czy zamówiony towar jest możliwy do wysłania tego samego dnia.

  • Czy wysyłacie paczki za granicę?

    Wysyłka za granicę jest jak najbardziej dostępna, jednakże prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który określi indywidualną cenę wysyłki.

    Aktualnie jesteśmy na etapie rozwoju wysyłek za granicę, negocjujemy ceny z przewoźnikiem oraz możliwości sprzedaży poza granicami kraju. Po skończeniu tego procesu, wysyłki zagraniczne będą dostępne do wyboru automatycznie w momencie finalizacji zamówienia.

  • Jaki jest czas oczekiwania na paczkę wysłaną za granicę?

    Czas oczekiwania na paczkę jest zależny od przewoźnika w danym kraju. Średnio czas dostawy to 5 dni roboczych.

  • Jaki jest koszt dostawy do poszczególnych krajów?

    W tym momencie prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który wyceni koszt wysyłki do danego kraju. Koszty wysyłki różnią się od strefy oraz czy państwo jest w Unii Europejskiej czy też nie.

  • Czym wysyłacie paczki za granice?

    Standardowo Pocztą Polską, jednakże na życzenie i za dopłatą możemy wysłać kurierem np. GLS.

Dział obsługi klienta

Paula

tel: 739080504
email: kontakt@avocadostyle.pl

Skontaktuj się nami przez
Czat online
Formularz mailowy

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Kupując u Nas wspierasz Polskę. Każdy produkt jest opodatkowany poprzez VAT oraz podatek dochodowy. Podatek idzie do naszego krajowego budżetu, gdzie potem jest rozdzielany przez rząd na np. nowe szpital, przedszkola czy drogi. Wspieraj mniejsze polskie firmy, które działają zgodnie z prawem i płacą podatki w kraju a nie zza granicą!

Bądź internetowym patriotą - nie oddawaj pieniędzy do zagranicznych korporacji.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.



Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kontakt@avocadostyle.pl
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami email:kontakt@skuterymotocykle.pl
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia i po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczynamy realizację Twojej przesyłki. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


Jakie występują formy dostawy?

W tym momencie oferujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej oraz do Paczkomatów.. 

» szczegółowy opis form dostawy


Ile zapłacę za przesyłkę?

Cennik przesyłek znajduje się poniżej.

» szczegółowy cennik dostaw


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew na konto bankowe,
  • Płatność elektroniczna (przelew on-line).
  • Pobranie

» szczegółowy opis form płatności


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego przesyłek. Jeszcze nie ma :)



Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „faktura VAT” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej.


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami: kontakt@avocadostyle.pl.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. 

» szczegółowa procedura reklamacji


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Pełna procedura znajduje się poniżej.

» opis reklamacji i zwrotów