Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

    Jednakże, aby ułatwić proces odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go skanem/zdjęciem na kontakt@avocadostyle.pl wraz z numerem konta do zwrotu.

    W odpowiedzi dostaniesz adres do wysłania produktu.

    UWAGA: Adres do wysłania produktu może się różnić od tego, z którego przyszła paczka, dlatego prosimy o wypełnienie formularza, wysłanie go na maila i czekanie na odpowiedź naszego pracownika.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Adres zwrotu jest różny, w zależności od producenta towaru. Dlatego też prosimy o wysłanie wypełnionego formularzu na maila, aby nasz pracownik mógł napisać, na jaki adres odesłać zamówiony produkt.

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Wymiana w naszym sklepie polega na zwrocie produktu według procedury zwrotu (TUTAJ), a następnie na złożeniu nowego zamówienia. Prosimy o wysłanie nam informacji zwrotu na maila, odesłanie produktu, a następnie zamówienia kolejnego produktu.

    Płatność za produkt może być w rozliczeniu, lub zwracamy całą kwotę za wymieniany produkt, a następnie oczekujemy na zapłatę za nowy.

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Prosimy o przeczytanie procedury wymiany TUTAJ oraz wysłania maila do nas na kontakt@avocadostyle.pl. W odpowiedzi dostaniesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące wymiany rozmiaru produktu.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej i wysłać zwracany produkt listem ekonomicznym poleconym (aby mieć numer listu przewozowego, w razie potrzeby).

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Kupiłam/em za duży/mały produkt. Co teraz?

    Proponujemy wymianę produktu na większy/mniejszy. Więcej informacji na temat wymiany rozmiaru znajdziesz w zakładce Pomoc ->Zwrot/Wymiana lub na TEJ stronie.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, jednakże staramy się, żeby odzwierciedlała realne wymiary produktu w stu procentach!

    Rozmiary różnią się w zalężności od producenta, dlatego prosimy nie wybierać tego samego rozmiaru dwóch produktów, tylko dlatego, że w jednym pasuje. Prosimy o sprawdzanie tabelki rozmiarów przy każdym produkcie osobno.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub na czacie. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt lub wymienić go na inny rozmiar!

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo, telefonicznie lub na czacie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jeśli wybrałeś/aś przelew tradycyjny, prosimy o wysłanie pieniędzy na numer konta podany w pierwszym mailu, który dostałeś/aś od Nas. Jeżeli nie możesz znaleźć numeru konta prosimy o kontakt z nami poprzez maila lub czat.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze).

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka zza pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tego samego dnia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

    Prosimy również zamieścić w notatce informację, na kiedy dana przesyłka musi zostać dostarczona.

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest zależny od producenta. Większość produktów dostępna jest od ręki i wysyłane są tego tego samego, lub kolejnego dnia.

    Niektóre produkty robione są indywidualnie na zamówienie i okres realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Aby pomóc Ci z określeniem ile będziesz czekał/a na dany produkt, przygotowaliśmy specjalną tabelkę z okresem realizacji, którą znajdziesz TUTAJ.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

    W takiej pilnej sytuacji, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem (czat, telefon), który określi czy zamówiony towar jest możliwy do wysłania tego samego dnia.

  • Czy wysyłacie paczki za granicę?

    Wysyłka za granicę jest jak najbardziej dostępna, jednakże prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który określi indywidualną cenę wysyłki.

    Aktualnie jesteśmy na etapie rozwoju wysyłek za granicę, negocjujemy ceny z przewoźnikiem oraz możliwości sprzedaży poza granicami kraju. Po skończeniu tego procesu, wysyłki zagraniczne będą dostępne do wyboru automatycznie w momencie finalizacji zamówienia.

  • Jaki jest czas oczekiwania na paczkę wysłaną za granicę?

    Czas oczekiwania na paczkę jest zależny od przewoźnika w danym kraju. Średnio czas dostawy to 5 dni roboczych.

  • Jaki jest koszt dostawy do poszczególnych krajów?

    W tym momencie prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który wyceni koszt wysyłki do danego kraju. Koszty wysyłki różnią się od strefy oraz czy państwo jest w Unii Europejskiej czy też nie.

  • Czym wysyłacie paczki za granice?

    Standardowo Pocztą Polską, jednakże na życzenie i za dopłatą możemy wysłać kurierem np. DPD.

Dział obsługi klienta

Paula

tel: 739080504
email: kontakt@avocadostyle.pl

Skontaktuj się nami przez
Czat online
Formularz mailowy

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Kupując u Nas wspierasz Polskę. Każdy produkt jest opodatkowany poprzez VAT oraz podatek dochodowy. Podatek idzie do naszego krajowego budżetu, gdzie potem jest rozdzielany przez rząd na np. nowe szpital, przedszkola czy drogi. Wspieraj mniejsze polskie firmy, które działają zgodnie z prawem i płacą podatki w kraju a nie zza granicą!

Bądź internetowym patriotą - nie oddawaj pieniędzy do zagranicznych korporacji.

Polityka Prywatności

Ochrona danych osobowych:

Aktualizacja [24.05.2018r.]

1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji, składania zamówienia jednorazowego oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.

Podmiotem odpowiedzialnym za dane osobowe Klienta jest VISATEX Ewa Kwiatkowska, Ryszard Kwiatkowski sp.j. pl. Jana Pawła II 7 50-079 Wrocław, NIP: 8970018252

Sprzedawca przetwarza Państwa dane osobowe w sposób bezpieczny, zgodny z przepisami prawa, w tym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (znanym bardziej jako „RODO”).

Kontakt z ADO - Ryszard Kwiatkowski kontakt pisemny: AvocadoStyle.pl ul. Grabiszyńska 30, 53-502 Wrocław

kontakt e-mailowy: kontakt@avocadostyle.pl

kontakt telefoniczy: +48 606 23 99 00

2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5. Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta.

6. Dane osobowe pozyskane od Klienta przetwarzane są w następującym celu:

  • Dane osobowe przekazywane przy zamówieniu towarów – w celu realizacji umowy zawartej z klientem, przez czas obowiązywania umowy z klientem.
  • Dane osobowe mailowe czy też telefoniczne - w celu skontaktowania się z Klientem przez Administratora, a także firmy kurierskie dostarczające zamówienie - przez okres kontaktowania się z klientem.

Wyżej wymienione dane osobowe Klienta są przetwarzane do momentu realizacji umowy z klientem. Po upływie okresu przechowywania danych wskazanego w ust. 1. powyżej dane osobowe klientów mogą być przechowywane w celu:

  • Dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z wykonaniem umowy,  reklamacji, zwrotów, gwarancji, windykacji należności prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych czy mediacyjnych.
  • Wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, np. podatkowych i rachunkowych, dot. rękojmi.
  • Zapobiegania nadużyciom i oszustwom.
  • Przechowywania dla celów zapewnienia rozliczalności (wykazania spełnienia przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Podstawą prawną przetwarzania przez Administratora danych osobowych danych w celach wskazanych w ust. 1. lit. a)-c) jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na wykonaniu umowy zawartej z klientem  i/lub podejmowaniu czynności zmierzających do zawarcia umowy (kontakt z klientem) oraz na budowaniu pozytywnych relacji z klientami.

Podstawą prawną przetwarzania przez Administratora danych osobowych danych w celach wskazanych w ust. 1. lit. d) i  e) jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. udzielona zgody osoby przekazującej swoje dane osobowe.

Podstawą prawną przetwarzania przez Administratora danych osobowych danych w celach wskazanych w ust. 2 jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych osobowych.

Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu realizacji celu dla którego są one podawane przez klienta.

7. Klient w każdej chwili może skorzystać z żądania od Administratora do dostępu do przetwarzanych danych osobowych, ich poprawienia, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Klient posiada również możliwość zażądania od Administratora przeniesienia danych osobowych do innego administratora danych.

Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.

Z wszystkich powyżej wymienionych uprawnień mogą Państwo skorzystać poprzez:

kontakt pisemny: AvocadoStyle.pl ul. Grabiszyńska 30, 53-502 Wrocław

kontakt e-mailowy: kontakt@avocadostyle.pl

kontakt telefoniczy: +48 606 23 99 00 

8. Klient posiada prawo sprzeciwu. Niezależnie od uprawnień określonych w pkt. IV. Klient posiada prawo do wniesienia sprzeciwu w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych. Po otrzymaniu sprzeciwu, nastąpi zaprzestanie przetwarzania danych Klienta.

9. Klient posiada możliwość wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Klient uważa, iż przetwarzanie dane osobowe naruszają przepisy prawa.

10. Administrator chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepsze możliwe środki technicznej, fizycznej oraz organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, utratą, ujawnieniem, zmianą, wykorzystaniem. Administrator przetwarza dane Klienta w sposób zgodny z zakresem zezwolenia przez Klienta oraz według wymogów prawa oraz ustawy RODO. 

11. W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępnić zebrane od Państwa dane firmie kurierskiej, firmie InPost Express sp. z o.o., InPost Paczkomaty Sp. z o.o., platformie Shoplo, firmie realizującej usługi księgowe na rzecz Administratora oraz operatorowi systemów płatności Przelewy24.pl. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych jest ograniczona do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

12. Przysługuje Państwo prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: kontakt@avocadostyle.pl 

13. Klient może dobrowolnie podać swój adres e-mail i zapisać się na newsletter. Adres e-mail jest przetwarzany w celach przesyłania ofert marketingowych. W każdym momencie klient może wypisać się z newslettera pisząc do Nas maila na kontakt@avocadostyle.pl lub używając do tego specjalnego linku "wypisz" widocznego w stopce każdego maila z ofertą handlową.

Polityka COOKIES

  1. Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tak zwane „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Sklepu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Sklepu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Sklepu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  5. W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Sklepu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Sklepu;
    • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, na przykład wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Sklepu;
    • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Sklepu;
    • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
    • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Sklepu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Sklepu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Sklepu reklamodawców oraz partnerów.
  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.