Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

    Jednakże, aby ułatwić proces odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go skanem/zdjęciem na kontakt@avocadostyle.pl wraz z numerem konta do zwrotu lub wysłać go wraz z towarem na podany adres.

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej i wysłać zwracany produkt listem poleconym (aby mieć numer listu przewozowego, w razie potrzeby).

    Jeżeli zależy Ci na szybszym dostarczeniu paczki zalecamy wykorzystanie usługi Paczka+. Różnica jest taka, że list polecony jest zawsze awizowany (zbyt duży gabaryt) i odbieramy go z poczty 2 razy w tygodniu, a w usłudze Paczka+ kurier przynosi zwrot / wymianę bezpośrednio do biura.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Kupiłam/em za duży/mały produkt. Co teraz?

    Proponujemy wymianę produktu na większy/mniejszy. Więcej informacji na temat wymiany rozmiaru znajdziesz w zakładce Pomoc ->Zwrot/Wymiana lub na TEJ stronie.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, jednakże staramy się, żeby odzwierciedlała realne wymiary produktu w stu procentach!

    Rozmiary różnią się w zalężności od producenta, dlatego prosimy nie wybierać tego samego rozmiaru dwóch produktów, tylko dlatego, że w jednym pasuje. Prosimy o sprawdzanie tabelki rozmiarów przy każdym produkcie osobno.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt lub wymienić go na inny rozmiar!

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jeśli wybrałeś/aś przelew tradycyjny, prosimy o wysłanie pieniędzy na numer konta podany w pierwszym mailu, który dostałeś/aś od Nas. Jeżeli nie możesz znaleźć numeru konta prosimy o kontakt z nami poprzez mail.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze lub Paczkomacie
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
    PayPal - realizowany przez system PayPal
    Płatności mobilne - Blik, Apple Pay, Google Pay
    Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka zza pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tego samego dnia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

    Prosimy również zamieścić w notatce informację, na kiedy dana przesyłka musi zostać dostarczona.

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest zależny od producenta. Większość produktów dostępna jest od ręki i wysyłane są tego tego samego, lub kolejnego dnia.

    Niektóre produkty robione są indywidualnie na zamówienie i okres realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Aby pomóc Ci z określeniem ile będziesz czekał/a na dany produkt, przygotowaliśmy specjalną tabelkę z okresem realizacji, którą znajdziesz TUTAJ.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

    W takiej pilnej sytuacji, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem (mail, telefon), który określi czy zamówiony towar jest możliwy do wysłania tego samego dnia.

  • Czy wysyłacie paczki za granicę?

    Wysyłka za granicę jest jak najbardziej dostępna, jednakże prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który określi indywidualną cenę wysyłki.

    Aktualnie jesteśmy na etapie rozwoju wysyłek za granicę, negocjujemy ceny z przewoźnikiem oraz możliwości sprzedaży poza granicami kraju. Po skończeniu tego procesu, wysyłki zagraniczne będą dostępne do wyboru automatycznie w momencie finalizacji zamówienia.

  • Jaki jest czas oczekiwania na paczkę wysłaną za granicę?

    Czas oczekiwania na paczkę jest zależny od przewoźnika w danym kraju. Średnio czas dostawy to 5 dni roboczych.

  • Jaki jest koszt dostawy do poszczególnych krajów?

    W tym momencie prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który wyceni koszt wysyłki do danego kraju. Koszty wysyłki różnią się od strefy oraz czy państwo jest w Unii Europejskiej czy też nie.

  • Czym wysyłacie paczki za granice?

    Standardowo Pocztą Polską, jednakże na życzenie i za dopłatą możemy wysłać kurierem np. GLS.

Dział obsługi klienta


tel: 71 307 87 77
email: kontakt@avocadostyle.pl

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00

Formularz mailowy

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Kupując u Nas wspierasz Polskę. Każdy produkt jest opodatkowany poprzez VAT oraz podatek dochodowy. Podatek idzie do naszego krajowego budżetu, gdzie potem jest rozdzielany przez rząd na np. nowe szpital, przedszkola czy drogi. Wspieraj mniejsze polskie firmy, które działają zgodnie z prawem i płacą podatki w kraju a nie zza granicą!

Bądź internetowym patriotą - nie oddawaj pieniędzy do zagranicznych korporacji.

Jaki wybrać zegarek męski biznesowy?

Jaki wybrać męski zegarek biznesowy?

Jaki wybrać zegarek męski biznesowy?

Styl biznesowy od wielu lat rządzi się swoimi prawami. Biznesowy strój charakteryzuje się nienagannością oraz prostotą, co z kolei przekłada się na nasz wizerunek. Elegancka marynarka czy biała koszula to w dzisiejszych czasach codzienna stylizacja każdego biznesmena. Modny garnitur można oczywiście wzbogacić o odpowiednie akcesoria, w postaci męskiego zegarka biznesowego, który będzie pełnił nie tylko rolę eleganckiego dodatku, ale będzie też praktycznym rozwiązaniem na co dzień i przejmie rolę czasomierza. Szykowny zegarek na ręku mężczyzny dodaje pewności siebie nie tylko w charakterze wyglądu, ale również w wykonywaniu służbowych obowiązków. Korporacyjne spotkania, prezentacje czy rozmowa z szefem to sytuacje, gdzie jesteśmy oceniani nie tylko ze względu na wiedzę, ale w pierwszej kolejności za wygląd i ogólną aparycję. Aby odrobinę wzbogacić swój biznesowy ubiór, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą zegarków drewnianych oraz stalowych. Dowiesz się w jaki sposób dobrać męski zegarek biznesowy, aby był spójny z Twoją garderobą i służył Ci przez wiele lat. Zapewniamy, że nasze propozycje będą świetnie współgrały z biznesowym stylem i po ich obejrzeniu nie będziesz miał problemu z wyborem męskiego zegarka biznesowego.

Elegancki męski zegarek ze złotą kopertą
Klasyczny zegarek z czarną tarczą
Zegarek z drewna z czarną tarczą i złotymi wskazówkami
Zegarek z drewna z szarą tarczą i złotymi wskazówkami

Drewniane zegarki ozdobą biznesowej stylizacji

Zegarki od kilkudziesięciu lat cieszą się ogromną popularnością. Dawniej były nawet wyznacznikiem statusu i gentlemeńskiego wyglądu. Dziś pełnią rolę nie tylko praktycznego czasomierza, ale przede wszystkim wizualną. Mężczyzna noszący zegarek kojarzy się z człowiekiem uporządkowanym, pewnym siebie i wywiązującym się z obowiązków. Nie bez przyczyny zegarek w stroju biznesowym to bardzo ważny dodatek. Zanim zaczniesz rozglądać się za zegarkiem, warto w pierwszej kolejności przyjrzeć się swoim garniturom, marynarkom czy koszulom, które na co dzień ubierasz do pracy. Ważnym aspektem są także buty oraz krawat, a nawet spinki do mankietów. Ich kolorystyka podpowie Ci, w jakim kolorze bądź odcieniu wybrać zegarek, który będzie pasował do Ciebie i Twojego wyglądu. W naszej ofercie znajdziesz unikatowe męskie zegarki drewniane, które choć wydają się nietuzinkowe, świetnie wpiszą się w biznesowy strój. Jeśli w Twojej garderobie królują ciemne marynarki – czarne bądź granatowe, a do mankietów zwykle zakładasz srebrne spinki, to odpowiednim wyborem będą drewniane zegarki biznesowe z kolekcji Classic z czarną lub szarą tarczą i kopertą w podobnym odcieniu. Ważnym elementem jest także dobór paska – w przypadku zegarków drewnianych sugerujemy pasek skórzany, który zawsze będzie elegancki, a więc i odpowiedni do pracy. Zdajemy sobie sprawę, że ubiór biznesowy to nie tylko biel i czerń, dlatego do marynarki w odcieniach granatu warto zastanowić się nad zegarkiem z błękitną lub granatową tarczą, które cudownie wpasują się w całokształt ubioru. Zegarki drewniane, choć wydają się dosyć egzotyczne, na pewno nie popsują Twojego biznesowego wizerunku. Dzięki delikatnej budowie i subtelnej kolorystyce na pewno wzbogacą codzienny, biznesowy look.

Drewniany zegarek męski z czarną tarczą na skórzanym pasku
Drewniany zegarek męski z szarą tarczą
Drewniany zegarek męski z zieloną tarczą
Elegancki zegarek z drewna na skórzanym pasku

Biznesowy zegarek stalowy

Biznesowe zegarki stalowe to najbardziej klasyczne i najczęściej wybierane modele, które są odpowiednie na każdą okazję – przede wszystkim do pracy. Jeśli Twój codzienny biznesowy strój musi być elegancki, to zegarek stalowy będzie najbezpieczniejszym wyborem. W tym przypadku masz pewność, że stalowa koperta nie będzie się rzucała w oczy, dzięki temu zegarek biznesowy będzie stonowanym, aczkolwiek pożądanym dodatkiem, Wybór koloru koperty możesz uzależnić od spinek, których używasz do mankietów, Dlatego zegarki stalowe proponujemy w złotym jak i srebrnym kolorze koperty, tak samo wygląda sytuacja z doborem bransolety, a nawet wskazówek zegarka. Centralnym elementem stalowego zegarka męskiego jest przede wszystkim tarcza. Zegarki stalowe biznesowe w naszym sklepie posiadają niesamowite, drewniane tarcze w przeróżnych kolorach, które z pewnością przypadną Ci do gustu. Jeśli na co dzień prezentujesz elegancki i klasyczny styl, polecamy zegarek stalowy z czarną albo szarą tarczą. Do jasnego swetra lub marynarki polecamy tarczę w odcieniach zieleni, która stworzy ciekawy, choć bardzo delikatny kontrast. Zegarek to bardzo niepozorny, ale jednak kluczowy element ubioru – można nawet powiedzieć, że to kropka nad i. Dlatego jego wybór wymaga umiejętności obserwacji swojej garderoby oraz zbadania potrzeb.

Srebrny stalowy zegarek z drewnianą tarczą
Klasyczny zegarek męski ze złotymi elementami
Zegarek męski ze złotą stalową kopertą i czarną tarczą
Złoty stalowy zegarek z szarą tarczą

Kwestia wizualna zegarków – czy to drewnianych czy stalowych to jednak nie wszystko. Aspektem wymagającym uwagi jest także wybór szkła oraz mechanizmu. Wiemy, że użytkowanie zegarka w pracy – nawet w biurze może wiązać się z pewną eksploatacją, dlatego nasze zegarki zostały zabezpieczone hartowanym szkłem mineralnym, które jest odporne na zarysowania. Żywotność podnosi także kwarcowy mechanizm, dlatego taki zegarek może służyć naprawdę przez wiele lat. Teraz już wiesz, że biznesowa stylizacja to nie tylko modna marynarka, stylowy krawat, czy skórzane buty. Dopełnieniem ubioru są zwykle dodatki, które często też definiują naszą osobowość. Mamy nadzieję, że zakup zegarka biznesowego dla mężczyzny w Avocadostyle będzie dla Ciebie przyjemnością, a wybrany model doda szyku Twojej garderobie.