Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

    Jednakże, aby ułatwić proces odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go skanem/zdjęciem na kontakt@avocadostyle.pl wraz z numerem konta do zwrotu lub wysłać go wraz z towarem na podany adres.

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej i wysłać zwracany produkt listem poleconym (aby mieć numer listu przewozowego, w razie potrzeby).

    Jeżeli zależy Ci na szybszym dostarczeniu paczki zalecamy wykorzystanie usługi Paczka+. Różnica jest taka, że list polecony jest zawsze awizowany (zbyt duży gabaryt) i odbieramy go z poczty 2 razy w tygodniu, a w usłudze Paczka+ kurier przynosi zwrot / wymianę bezpośrednio do biura.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Kupiłam/em za duży/mały produkt. Co teraz?

    Proponujemy wymianę produktu na większy/mniejszy. Więcej informacji na temat wymiany rozmiaru znajdziesz w zakładce Pomoc ->Zwrot/Wymiana lub na TEJ stronie.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, jednakże staramy się, żeby odzwierciedlała realne wymiary produktu w stu procentach!

    Rozmiary różnią się w zalężności od producenta, dlatego prosimy nie wybierać tego samego rozmiaru dwóch produktów, tylko dlatego, że w jednym pasuje. Prosimy o sprawdzanie tabelki rozmiarów przy każdym produkcie osobno.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub na czacie. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt lub wymienić go na inny rozmiar!

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo, telefonicznie lub na czacie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jeśli wybrałeś/aś przelew tradycyjny, prosimy o wysłanie pieniędzy na numer konta podany w pierwszym mailu, który dostałeś/aś od Nas. Jeżeli nie możesz znaleźć numeru konta prosimy o kontakt z nami poprzez maila lub czat.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka zza pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tego samego dnia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

    Prosimy również zamieścić w notatce informację, na kiedy dana przesyłka musi zostać dostarczona.

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest zależny od producenta. Większość produktów dostępna jest od ręki i wysyłane są tego tego samego, lub kolejnego dnia.

    Niektóre produkty robione są indywidualnie na zamówienie i okres realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Aby pomóc Ci z określeniem ile będziesz czekał/a na dany produkt, przygotowaliśmy specjalną tabelkę z okresem realizacji, którą znajdziesz TUTAJ.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

    W takiej pilnej sytuacji, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem (czat, telefon), który określi czy zamówiony towar jest możliwy do wysłania tego samego dnia.

  • Czy wysyłacie paczki za granicę?

    Wysyłka za granicę jest jak najbardziej dostępna, jednakże prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który określi indywidualną cenę wysyłki.

    Aktualnie jesteśmy na etapie rozwoju wysyłek za granicę, negocjujemy ceny z przewoźnikiem oraz możliwości sprzedaży poza granicami kraju. Po skończeniu tego procesu, wysyłki zagraniczne będą dostępne do wyboru automatycznie w momencie finalizacji zamówienia.

  • Jaki jest czas oczekiwania na paczkę wysłaną za granicę?

    Czas oczekiwania na paczkę jest zależny od przewoźnika w danym kraju. Średnio czas dostawy to 5 dni roboczych.

  • Jaki jest koszt dostawy do poszczególnych krajów?

    W tym momencie prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który wyceni koszt wysyłki do danego kraju. Koszty wysyłki różnią się od strefy oraz czy państwo jest w Unii Europejskiej czy też nie.

  • Czym wysyłacie paczki za granice?

    Standardowo Pocztą Polską, jednakże na życzenie i za dopłatą możemy wysłać kurierem np. GLS.

Dział obsługi klienta

Paula

tel: 739080504
email: kontakt@avocadostyle.pl

Formularz mailowy

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Kupując u Nas wspierasz Polskę. Każdy produkt jest opodatkowany poprzez VAT oraz podatek dochodowy. Podatek idzie do naszego krajowego budżetu, gdzie potem jest rozdzielany przez rząd na np. nowe szpital, przedszkola czy drogi. Wspieraj mniejsze polskie firmy, które działają zgodnie z prawem i płacą podatki w kraju a nie zza granicą!

Bądź internetowym patriotą - nie oddawaj pieniędzy do zagranicznych korporacji.

Weekend jesiennych promocji już trwa! 15% rabatu na kod: JES2019 na wszystkie nieprzecenione produkty!
Promocja trwa tylko do poniedziałku do 12:00!

Filtruj
Filtrowanie
Cena
Rozmiar
Kolor
Pokaż
Sortowanie

Bluzy dla dziewczyn - bluzy dziewczęce - najładniejsze w Polsce!

W młodym wieku trzeba umieć się wyróżniać. Jednakże nie każda dziewczyna nosi już na studiach czy w liceum eleganckie, skrojone sukienki czy spódnice z koszulami. Zazwyczaj dziewczyny wolą luźniejszy styl, mniej przylegający, ale również pokazujący ich niezależność i młodość, dlatego też warto zainteresować się nad bluzami z kapturem lub bluzami bez kaptura. Nasze bluzy dla dziewczyn są jedyne w swoim rodzaju. Mamy w ofercie niesamowite printy i nadruki oraz dziewczęce, pastelowe kolory. Bluzy dziewczęce w odcieniach różu, mięty czy pastelowego błękitu to hit tego roku, dlatego też będzie to idealny wybór na zbliżający się sezon.

Najwyższa jakość i niezwykła ponadczasowość - modne bluzy dziewczęce Avocado Style 2019!

Bluzy dla dziewczyn wykonane są z najwyższej jakości bawełny, która nie drapie od środka, jest dobrze skrojona, a co najważniejsze oddycha. Nasze bluzy dziewczęce posiadają również naszywki - czyli hit sezonu, na różnego koloru bluzach. Nasze bluzy dla dziewczyn możesz ubrać na każdą okazję, zarówno do szkoły czy na uczelnie, jak i na imprezę w klubie czy na piwo w plenerze (tylko jeśli masz 18 lat! :)).

Coraz więcej blogerek wybiera nasze bluzy dla dziewczyn i potwierdza to, co piszemy, dzięki temu jesteśmy pewni, że oferujemy Ci najlepsze bluzy dziewczęce w Polsce! Co istotne, nasze bluzy są szyte specjalnie pod Ciebie w Polsce, a nie są ściągane z Chin z nie do końca pewnego materiału. 

Nie tylko do dresów, czy jeansów - trendy bluzy dziewczęce Avocado Style 2019!

Początkowo bluzy dziewczęce były postrzegane dość prosto i zarazem… zwyczajnie. Na ulicach można było spotkać stylizacje, w których rolę główną odgrywały jeansy, natomiast w domowej przestrzeni aktorem pierwszoplanowym okazały się dresy. Nic więc dziwnego, że bluzy dla dziewczyn otrzymały łatkę funkcjonalnej wygody i swobody. W 2019 roku znani i lubiani projektanci mody postanowili zerwać z ponadczasowym wykorzystaniem bluz dziewczęcych. Aktualnie, w 2019 roku ten element garderoby dumnie przechadza się po światowych wybiegach mody i proponuje stylizacje doskonałe na imprezę, na codzienne wyzwania w miejskiej dżungli, a nawet… do pracy! Zamiast więc tracić czas na mozolne poszukiwania, zainspiruj się trendy poradami naszych ekspertów Avocado Style!

Czy wiesz, że bluzę dziewczęcą możesz łączyć z długą, lekko oversizeową marynarką? Trend ten zaprezentowały blogerki modowe, które wyglądają w nich wręcz zniewalająco. Bluza dla dziewczyn w 2019 roku może stanowić świetny, niezastąpiony fundament, bazę dla stylizacji przygotowywanej do pracy. W połączeniu z marynarką czy też eleganckim żakietem udowadnia, że przeciwieństwa się przyciągają i kreują wspaniałe, modne opowieści. Tu bowiem sztywny, biurowy dress-code śmiało flirtuje z funkcjonalną wygodą i swobodą, w której na plan pierwszy wysuwa się młodzieżowy luz. Do tej stylizacji możesz zaprosić także spodnie wykonane z wysokiej jakości materiału oraz klasyczne szpilki. Nie zapomnij także o dużej torbie na ramię, która chętnie pomieści, potrzebne do pracy, dokumenty.

Bluza dziewczęca w roli głównej - ponadczasowa kolekcja Avocado Style 2019!

Jeśli myślałaś, że bluzę dla dziewczyn możesz jedynie łączyć z żakietem i spodniami, to musisz wiedzieć, że jesteś w błędzie. Ta świetnie prezentuje się także w towarzystwie plisowanej spódnicy. Stylizacja ta w 2019 roku podbija wszystkie światowe wybiegi mody. Do looku możesz zaprosić bluzę w intensywnie mocnej tonacji kolorystycznej - gwarantujemy, że w tym wydaniu przyciągniesz wzrok postronnych obserwatorów. Pamiętaj jednak, że mocne kolory na górze, uwielbiają towarzystwo lekko przygaszonych i stonowanych barw na dole. W związku z tym spódnica plisowana powinna być utrzymana w jednolitej tonacji kolorystycznej. Dzięki temu osiągniesz pożądany, trendy efekt, który wyróżni Cię na tle stale pędzącego tłumu w miejskiej dżungli. Aby zadbać o młodzieżowy luz i ponadczasową swobodę do stylizacji zaproś także wygodne sneakersy czy uniwersalne, proste trampki.

Jeśli jesteś dziewczyną, która chce wyeksponować swój własny, indywidualny styl, to nasze bluzy dla dziewczyn są idealne dla Ciebie! Nic dziwnego, że coraz więcej dziewczyn wraca po kolejne bluzy dziewczęce w innych fasonach czy kolorach. 

Najlepsze bluzy dziewczęce tylko na AvocadoStyle.pl

Dlaczego my?

Darmowa dostawa

od 250 zł

14 dni

na zwrot

Rabat

na pierwsze zakupy

Certyfikat

Trusted Shops