Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

    Jednakże, aby ułatwić proces odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go skanem/zdjęciem na kontakt@avocadostyle.pl wraz z numerem konta do zwrotu lub wysłać go wraz z towarem na podany adres.

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej i wysłać zwracany produkt listem poleconym (aby mieć numer listu przewozowego, w razie potrzeby).

    Jeżeli zależy Ci na szybszym dostarczeniu paczki zalecamy wykorzystanie usługi Paczka+. Różnica jest taka, że list polecony jest zawsze awizowany (zbyt duży gabaryt) i odbieramy go z poczty 2 razy w tygodniu, a w usłudze Paczka+ kurier przynosi zwrot / wymianę bezpośrednio do biura.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Kupiłam/em za duży/mały produkt. Co teraz?

    Proponujemy wymianę produktu na większy/mniejszy. Więcej informacji na temat wymiany rozmiaru znajdziesz w zakładce Pomoc ->Zwrot/Wymiana lub na TEJ stronie.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, jednakże staramy się, żeby odzwierciedlała realne wymiary produktu w stu procentach!

    Rozmiary różnią się w zalężności od producenta, dlatego prosimy nie wybierać tego samego rozmiaru dwóch produktów, tylko dlatego, że w jednym pasuje. Prosimy o sprawdzanie tabelki rozmiarów przy każdym produkcie osobno.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt lub wymienić go na inny rozmiar!

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jeśli wybrałeś/aś przelew tradycyjny, prosimy o wysłanie pieniędzy na numer konta podany w pierwszym mailu, który dostałeś/aś od Nas. Jeżeli nie możesz znaleźć numeru konta prosimy o kontakt z nami poprzez mail.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze lub Paczkomacie
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
    PayPal - realizowany przez system PayPal
    Płatności mobilne - Blik, Apple Pay, Google Pay
    Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka zza pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tego samego dnia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

    Prosimy również zamieścić w notatce informację, na kiedy dana przesyłka musi zostać dostarczona.

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest zależny od producenta. Większość produktów dostępna jest od ręki i wysyłane są tego tego samego, lub kolejnego dnia.

    Niektóre produkty robione są indywidualnie na zamówienie i okres realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Aby pomóc Ci z określeniem ile będziesz czekał/a na dany produkt, przygotowaliśmy specjalną tabelkę z okresem realizacji, którą znajdziesz TUTAJ.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

    W takiej pilnej sytuacji, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem (mail, telefon), który określi czy zamówiony towar jest możliwy do wysłania tego samego dnia.

  • Czy wysyłacie paczki za granicę?

    Wysyłka za granicę jest jak najbardziej dostępna, jednakże prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który określi indywidualną cenę wysyłki.

    Aktualnie jesteśmy na etapie rozwoju wysyłek za granicę, negocjujemy ceny z przewoźnikiem oraz możliwości sprzedaży poza granicami kraju. Po skończeniu tego procesu, wysyłki zagraniczne będą dostępne do wyboru automatycznie w momencie finalizacji zamówienia.

  • Jaki jest czas oczekiwania na paczkę wysłaną za granicę?

    Czas oczekiwania na paczkę jest zależny od przewoźnika w danym kraju. Średnio czas dostawy to 5 dni roboczych.

  • Jaki jest koszt dostawy do poszczególnych krajów?

    W tym momencie prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który wyceni koszt wysyłki do danego kraju. Koszty wysyłki różnią się od strefy oraz czy państwo jest w Unii Europejskiej czy też nie.

  • Czym wysyłacie paczki za granice?

    Standardowo Pocztą Polską, jednakże na życzenie i za dopłatą możemy wysłać kurierem np. GLS.

Dział obsługi klienta


tel: 71 307 87 77
email: kontakt@avocadostyle.pl

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00

Formularz mailowy

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Kupując u Nas wspierasz Polskę. Każdy produkt jest opodatkowany poprzez VAT oraz podatek dochodowy. Podatek idzie do naszego krajowego budżetu, gdzie potem jest rozdzielany przez rząd na np. nowe szpital, przedszkola czy drogi. Wspieraj mniejsze polskie firmy, które działają zgodnie z prawem i płacą podatki w kraju a nie zza granicą!

Bądź internetowym patriotą - nie oddawaj pieniędzy do zagranicznych korporacji.

Psst! Wykorzystaj kod rabatowy "MIKOLAJKI" i kup z dodatkowym 15% rabatem. Kod nie łączy się z promocjami.
Dodatkowo przez cały grudzień - wszystkie dostawy opłacone z góry do Żabki, Shell, Inmedio za 5zł!

Filtruj
Filtrowanie
Cena
Rozmiar
Kolor
Pokaż
Sortowanie

Sukienki w kwiaty na wesele 2020 - kwiatowe weselne sukienki 2020

Są pewne elementy w modzie, które nigdy się nie starzeją. Są też takie trendy, które powracają zawsze ze zdwojoną siłą. Wśród grona wybrańców znajdują się sukienki w kwiaty na wesele 2020. Te wprost olśniewają najnowszą kolekcję Avocado Style! Na światowych wybiegach mody królują kwiatowe kreacje. Te mienią się pięknymi tonacjami kolorystycznymi, fenomenalnymi fasonami, a także ozdobnymi detalami. Pojawia się jednak kluczowe pytanie - jaką sukienkę w kwiaty założyć na wesele 2020? Który model okaże się Twoim niezaprzeczalnym strzałem w dziesiątkę?

Jeśli więc zastanawiasz się, która kwiatowa weselna sukienka z kolekcji Avocado Style 2020 doskonale sprawdzi się na ceremonii zaślubin, to wiedz, że znajdujesz się w doskonałym miejscu!

Letnie wesele 2020 - kwiatowe sukienki w stylu boho

Mówi się, że kwiatowe weselne sukienki w stylu boho to kombinacja niezwykła, wręcz doskonała! Ta idealnie sprawdzi się na ceremoniach zaślubin organizowanych pod chmurką, na świeżym powietrzu, w trakcie letnich, subtelnych i swobodnych momentów. Modele w tym wydaniu świetnie przełamują ciężką, dość przysadzistą elegancję, stricte związaną z wieczorowymi wydarzeniami, np. oficjalnymi balami organizowanymi przez firmę. Kwiatowa sukienka na wesele 2020 jest pełna dziewczęcego uroku. Ta działa lepiej niż niejeden najdroższy krem przeciwzmarszczkowy. Cała stylizacja kreuje romantyczne, subtelne i bardzo delikatne opowieści. Luźne sukienki w kwiaty na weselu prezentują się fenomenalnie szczególnie na parkiecie. Wirując w rytm najnowszych piosenek, kreacja kusi feerią barw, sprawia, że wyróżniasz się na tle tłumu, przyciągasz wzrok. Co więcej, kwiatowe weselne sukienki idealnie odnajdują się pośród aktualnie obowiązujących trendów, dlatego też model ten po zakończonej ceremonii zaślubin, wcale nie musi wpadać do garderobianych czeluści. Wydanie w stylu boho sprawdzi się również na romantycznym spacerze z drugą połówką, na przyjęciu urodzinowym, czy też na egzotycznym zwiedzaniu magicznych uliczek wakacyjną porą.

Która sukienka w kwiaty okaże się idealnym wyborem na wesele 2020?

Przeglądając naszą ofertę sklepu internetowego avocadostyle.pl na pewno zauważyłaś, iż wśród polecanych znajdują się sukienki kwiatowe na wesele 2020 zarówno w odsłonie krótkiej, jak i długiej. Pojawia się więc istotne pytanie - jaką kreację wybrać, mini, midi, a może maxi? Wśród tych najbardziej rekomendowanych znajdują się sukienki w kwiaty o długości maxi. Tutaj został odnaleziony złoty środek pomiędzy niewymuszoną elegancją, ponadczasową klasyką i zmysłową subtelnością. Kreacje w wydaniu maxi nie tylko doskonale wyglądają, ale również dbają o kobiecą sylwetkę. Sukienka w kwiaty świetnie maskuje mankamenty figury, np. szerokie biodra, masywne uda, czy też niesforne boczki. Aby zachować odpowiednie proporcje sylwetki, postaw na model, który na linii talii posiada uroczy i cienki pasek.

Uwielbiasz podkreślać smukłość swoich nóg? Idealnym akcentem okaże się sukienka w kwiaty o długości midi, do kolan lub też wydanie o długości kończącej się delikatnie przed kolanem. Tego typu kreacja fantastycznie wygląda w towarzystwie sandałków na obcasie z metalicznym połyskiem, obcasów wykończonych awangardowym, bo zamszowym akcentem lub też butów w wydaniu peep toe (z odsłoniętymi palcami stóp).

Wśród propozycji Avocado Style 2020 dumnie wdzięczy się m.in. romantyczna sukienka boho z opadającymi ramionami (świetnie wygląda w towarzystwie delikatnej narzutki), stylowa sukienka z subtelnym dekoltem na plecach (uwielbia obecność eleganckiej marynarki), czy też zwiewna sukienka maxi z wycięciami na rękawach (pięknie prezentuje się z delikatną, subtelnie połyskującą biżuterią).

Zainspirowana? Piękna, modna i elegancka sukienka kwiatowa na wesele 2020 już na Ciebie czeka!

Dlaczego my?

Darmowa dostawa

od 300 zł

14 dni

na zwrot

Rabat

na pierwsze zakupy

Certyfikat

Trusted Shops